تولید فیلم زندگی‌نامه مایکل جکسون آغاز شد

پس از ماه‌های انتشار شایعات و اخبار گوناگون، سرانجام خبرگزاری هالیوود ریپورتر تایید کرد استودیوی فیلم‌سازی لاینزگیت، ساخت فیلم‌ زندگی‌نامه‌ی مایکل جکسون، خواننده‌ی مشهور آمریکایی و یکی از نمادهای موسیقی مدرن را آغاز کرده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از این اثر در دسترس نیست، اما ظاهرا آنتوان فوکوآ، کارگردان ۵۷ ساله‌ی آمریکایی که به‌عنوان سازنده‌ی آثاری مانند Training Day و The Magnificent Seven شناخته می‌شود، کارگردانی زندگی‌نامه‌ی جکسون را برعهده خواهد داشت. گراهام کینگ، تهیه‌کننده‌ی کاگردان آثار بیوگرافی هایوودی که اخیر در ساخت فیلم برنده‌ی جایزه اسکار حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) نیز مشارکت داشته است، به‌عنوان تهیه‌کننده در مراحل تولید این پروژه حضور خواهد داشت.

آنتوان فوکوآ در واکنش به انتشار این خبر در بیانیه‌ای از اشتیاق خود برای کارگردانی این پروژه خبر داد و گفت: «موزیک‌ویدیوها اولین آثار حرفه‌ای من هستند. همچنان معتقدم تلفیق فیلم و موسیقی در شکل‌گیری جایگاهی که امروز در آن قرار دارم، عمیقا نقش مهمی دارد. برای من، هیچ هنرمندی با قدرت، کاریزما و سطح نبوغ جکسون در زمینه‌ی موسیقی و اجرا وجود ندارد. شانس روایت این داستان روی پرده‌ی نقره‌ای به همراه موسیقی‌های او، برای من غیرقابل از دست دادن بود».

جان برنکا و جان مک‌کلین از بنیاد خانواده‌ی جکسون نیز درکنار کینگ، از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. طبق گزارش منابع هالیوود ریپورتر، جان لوگان، نویسنده‌ی سرشناس فیلم‌های گلادیاتور، The Aviator و دو فیلم Skyfall و Spectre از سری جیمز باند قرار است نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی این اثر موردانتظار باشد.

هنوز مشخص نیست مسئولیت دشوار ایفای نقش جکسون را چه کسی برعهده خواهد داشت. استودیوی لاینزگیت این فیلم را در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد کرد و برای پخش و اکران جهانی این فیلم بیوگرافی که طبق شایعات Michael نام دارد، با یک شرکت فیلم‌سازی دیگر همکاری خواهد داشت.

منتظر نمانید

مطالعه بقیه مطالب